Terug
Nieuws
20 juni 2019, 17:06
John de Mol en Facebook praten verder over de nep-advertenties waarin de Talpa-oprichter bitcoin-producten aanprijst. In onderling overleg hebben beide partijen besloten de gesprekken voort te zetten, werd donderdag bekendgemaakt in 6 Inside.
"Partijen hebben besloten om de gesprekken voort te zetten en daarom is besloten de zaak aan te houden tot 15 juli", liet een woordvoerder van de mediamagnaat weten aan het showbusinessprogramma van SBS6. "De contacten zijn zodanig geweest dat we de mogelijkheden om tot overeenstemming te komen verder willen bekijken."
De bitcoin-advertenties, waar oplichters achter schuilgaan, zijn John de Mol al langer een doorn in het oog. Aanvankelijk klaagde hij, maar toen hij naar eigen zeggen "tegen een muur van onwelwillendheid" aanliep, zag De Mol zich genoodzaakt tot een gang naar de rechter. Die riep beide partijen begin deze maand op met elkaar in gesprek te gaan.
Niet alleen De Mol heeft last van de nep-advertenties, ook onder anderen Ruud Feltkamp, Waylon en Humberto Tan duiken ongewild op. De Mol eist onder meer een filter waardoor de advertenties met zijn naam en portret worden geblokkeerd op Facebook en Instagram.
Deel dit artikel
Meld je aan om wekelijks onze nieuwsbrief te ontvangen. Je kan je altijd uitschrijven. Persoonsgegevens worden verwerkt in overeenstemming met de Privacyverklaring van Talpa Network.