Terug
Nieuws
17 mei 2020, 23:56
Ze blijven maar komen: nep-advertenties met de gezichten van onder andere John de Mol, Ali B. en Jort Kelder. Gedupeerden hebben er de buik inmiddels echt meer dan vol van...
Google, het techbedrijf dat medeverantwoordelijk is voor het plaatsen van de nep-advertenties op de nieuwssites, laat in een reactie aan Shownieuws het volgende weten. "We blijven hard optreden tegen malafide advertenties. In 2019 hebben we er in totaal 2,7 miljard verwijderd." Maar dit blijkt lang niet genoeg.
Er verschijnen namelijk nog dagelijks nep-advertenties over John de Mol op nieuwssites. Hij wordt daarin zelfs doodverklaard. De woordvoerder van Google zegt dat ze er alles aan doen om er vanaf te komen. "Zoals altijd blijft dit een kat- en muisspel, waarbij we onze methoden continu aanscherpen om gebruikers en uitgevers te beschermen."
In de video bovenaan deze pagina zie je hoe hard onder andere Ali B., Jort Kelder en John de Mol terugvechten tegen de vreselijke misleidingspagina's.
Deel dit artikel
Meld je aan om wekelijks onze nieuwsbrief te ontvangen. Je kan je altijd uitschrijven. Persoonsgegevens worden verwerkt in overeenstemming met de Privacyverklaring van Talpa Network.