Terug
Nieuws
8 aug 2020, 14:36
Giel de Winter heeft John de Mol de fijne kneepjes van de onlinemedia bijgebracht. Daarover vertelt hij in een nieuwe interviewserie van SLAM!. In de serie mogen journalistiekstudenten onder leiding van Willie Wartaal vragen stellen aan bekende Nederlanders.
In de eerste aflevering staat de StukTV-maker centraal. Hij praat over de burn-out van zijn collega Stefan en over de verkoop van StukTV aan Talpa. Ook vertelt hij over zijn ervaringen met John de Mol. "Ik heb John wegwijs gemaakt in de onlinewereld. Hij heeft mij binnen gehaald vanwege mijn kennis. Zo heb ik John de Mol geleerd hoe je op een goedkope manier kan produceren. Ik weet nog goed dat ik voor de tweede keer bij hem kwam en hem liet zien wat Het Jachtseizoen ging kosten. Hij is vervolgens met dat papiertje de hele afdeling rondgegaan...", vertelt hij.
In andere afleveringen van de serie komen onder andere Jesse Klaver, Tim Hofman en Anna Nooshin aan het woord. Iedere zaterdag wordt op het YouTube-kanaal van SLAM! een nieuwe aflevering geplaatst.
Deel dit artikel
Meld je aan om wekelijks onze nieuwsbrief te ontvangen. Je kan je altijd uitschrijven. Persoonsgegevens worden verwerkt in overeenstemming met de Privacyverklaring van Talpa Network.