Terug
Nieuws
22 juli 2020, 08:01
De start van het nieuwe seizoen van Hello Goodbye is dinsdag bekeken door ruim een miljoen mensen. Het NPO 1-programma waarin Joris Linssen reizigers op Schiphol aanspreekt was daarmee primetime een van de best bekeken programma's, meldt Stichting KijkOnderzoek.
In hetzelfde tijdslot deed alleen De Slimste Mens op NPO 2 het beter met bijna 1,2 miljoen kijkers. De quiz moest ten opzichte van maandag wel inleveren. Toen keken er nog bijna 1,5 miljoen mensen.
Na afloop van Hello Goodbye trok op NPO 1 de S.P.E.L.-show ook ruim een miljoen kijkers. Een net verder op NPO 2 begon De Windsors, een nieuwe docureeks over het Britse koninklijk huis, met 541.000 belangstellenden.
De commerciële zenders, die nu vooral herhalingen uitzenden, bleven qua kijkcijfers achter op de publieke netten. RTL 4 ging nog net door de grens van 300.000 kijkers met Beter Laat Dan Nooit maar SBS6 bleef eronder met Paleis voor een Prikkie (268.000) en Waar is de Mol (277.000).
Deel dit artikel
Meld je aan om wekelijks onze nieuwsbrief te ontvangen. Je kan je altijd uitschrijven. Persoonsgegevens worden verwerkt in overeenstemming met de Privacyverklaring van Talpa Network.