Terug
Nieuws
12 okt 2021, 11:42
De nieuwe James Bond-film No Time To Die doet het ook goed in de Amerikaanse bioscopen. Het 25e deel in de reeks bracht in het eerste weekend 55,5 miljoen dollar op. Daarom was het de afgelopen vier dagen de best bezochte bioscooptitel in de VS, melden Amerikaanse media.
In Nederland bracht de film het eerste weekend 3,5 miljoen euro op, meer dan welke andere Bond-film in de geschiedenis ook. Inmiddels hebben meer dan 600.000 mensen No Time To Die al gezien in Nederland.
Dit resultaat is opvallend, zeker na alle discussies over QR-codes. Bioscopen en theaters moeten sinds drie weken een coronapas vragen aan bezoekers, anders mogen zij niet naar binnen.
Acteur Daniel Craig vertolkt in No Time To Die de rol van geheim agent 007 voor de vijfde en laatste maal. In de film neemt Bond het op tegen een maniak die de wereld bedreigt met een virus. De reacties zijn gemengd positief te noemen.
Deel dit artikel
Meld je aan om wekelijks onze nieuwsbrief te ontvangen. Je kan je altijd uitschrijven. Persoonsgegevens worden verwerkt in overeenstemming met de Privacyverklaring van Talpa Network.