Terug
Nieuws
20 jan 2023, 16:26
Steeds vaker raken jongeren betrokken bij een verkeersongeval omdat ze bezig zijn met hun telefoon. Momenteel wordt er een campagne gevoerd om jongeren bewust te maken. Doutzen geeft hier in elk geval niet het goede voorbeeld in, en lapt de verkeersregel volledig aan haar laars.
"Door elke weersituatie fietsen", zegt Doutzen terwijl ze zichzelf op de fiets filmt. "It’s a vibe. Het is zo Nederlands en ik hou ervan." Naast dat Doutzen niet het goede voorbeeld geeft, sneeuwt het ook op het filmpje. Dit maakt haar actie nog gevaarlijker.
Campagne
De nieuwe campagne: Mis Niks is een initiatief van verzekeraar Interpolis. In de tv clip is te zien dat een meisje geschept wordt door een vrachtwagen, omdat ze op haar telefoon zit. De clip eindigt met een shot waarin het meisje levenloos op straat ligt. De campagne komt bij de meeste mensen hard binnen, wanneer er donderdagavond uitgebreid bij Jinek over gepraat wordt. Kennelijk heeft Doutzen hier niks van meegekregen. Bekijk de beelden van de actie van Doutzen boven aan de pagina.
Deel dit artikel
Meld je aan om wekelijks onze nieuwsbrief te ontvangen. Je kan je altijd uitschrijven. Persoonsgegevens worden verwerkt in overeenstemming met de Privacyverklaring van Talpa Network.