Terug
Reality
20 aug 2024, 13:00
Waar Joop zijn zoektocht in B&B Vol Liefde bijna moest laten schieten omdat hij zijn eigen koffiezetapparaat had meegenomen, heeft de deelnemer nu een vette samenwerking in handen, juíst door zijn liefde voor koffie. Joop vertelt er enthousiast over (zie video).
De deelnemer die het hart van Anja - die vandaag de dag nog altijd filterkoffie drinkt - probeerde te veroveren, begint zijn eigen koffielabel: Joop's Roast. “Ik ben al jaren vaste klant bij Koffie Lovers en toen kwam fotograaf Dick van der Lecq - die mij onlangs portretteerde - met het idee om met hen een eigen koffiemerk te lanceren", vertelt Joop. "Koffie Lovers was meteen enthousiast!”
“Met Joop’s Roast willen we niet alleen de smaakpapillen prikkelen, maar ook de geest van gezelligheid en verbinding overbrengen,” zegt oprichter Rik Oostdam van Koffie Lovers. “Net zoals Joop in het programma zijn liefde en passie deelt, willen wij dat onze klanten kunnen genieten van koffie die gemaakt is met dezelfde toewijding.”
'Droeftoeter'
In het programma kon Joop ook op kritiek rekenen. Hij was Anja's eerste gast, maar kreeg al snel gezelschap van zeeman Peter. Dat zorgde voor nogal wat spanningen, want Joop en Peter konden totaal niet met elkaar opschieten. Bovendien gaf Anja, in de ogen van Joop althans, alleen nog maar aandacht aan Peter, waardoor Joop steeds chagrijniger werd. Op het social medium X maakten kijkers van B&B Vol Liefde de brommende Joop werkelijk met de grond gelijk.
"Wat een droeftoeter, zo jaloers", schreef iemand bijvoorbeeld. En een ander: "Die man is knettergek hoor!"
Het is een turbulent seizoen; de zender heeft al moeten ingrijpen. Waarom dat zo is, zie je in de video hieronder:
Deel dit artikel
Meld je aan om wekelijks onze nieuwsbrief te ontvangen. Je kan je altijd uitschrijven. Persoonsgegevens worden verwerkt in overeenstemming met de Privacyverklaring van Talpa Network.